همکاران گرامی و دوستان محترم
آغاز سال ۱۳۸۸ و نوشدن دوباره طبیعت را به تمام شما دوستان و همکاران گرامی در مجموعه مراکز بهداشت و شاغلین و متولیان بهداشت کارگری تبریک عرض مینمائیم.
با تشکر
مدیریت وبلاگ
+ نوشته شده در ۱۳۸۸/۰۱/۱۱ ساعت 13:19 توسط بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت مبارکه
|