همکاران گرامی و دوستان محترم

آغاز سال ۱۳۸۸ و نوشدن دوباره طبیعت را به تمام شما دوستان و همکاران گرامی در مجموعه مراکز بهداشت و شاغلین و متولیان بهداشت کارگری تبریک عرض مینمائیم.

 

با تشکر

مدیریت وبلاگ